Måndag

 
 
Måndagen har rullar förbi, gjorde en rätt kass lunch/middag. Ansträngde mig ändå med en fin dubbelpanering av mina hokifiléer men självklart försvann tiden någonstans där och jag brände på med för hög värme och grejsade med annat samtidigt = bränd panering... 
 
Jag trampade även på en fin skruv idag, in i hälen åkte den en bit, tur att människan har ryggmärgen som reagerar snabbare än hjärnan så att foten rycktes upp innan skruven sjunkit in helt. Lite blod och lite ont.
 
Ringde ett samtal för att ragga lite bra nummer till fritidsgårdar i Göteborg, hoppas nu bara att han som jag ringde skickar det där smset med nummer till mig. Vore segt att ringa upp och påminna någon som man inte har en aning om vem det är. Känna sig lite sådär jobbig och påtvingad.
 
Vi spelade bingo idag på gården, ungdomarna blev först inte så överglada över mitt skojpris på ett halvkilo kaffe men sen när de fick byta in koffeinet mot en chipspåse så lyste deras ansikten upp igen.
Bingo är lätt och kul!
 
 
Dags att krypa ned med boken, som jag imorgon måste få med mig ut till biblioteket så att jag inte får skämsavgift!
 
Imorgon hoppas jag även på att kunna hämta ut mitt paket ifrån Naturkompaniet, där i det paketet ligger det en bra grej alltså =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0