Yes!

Jag har letat, spanat och googlat efter ett par bruna Converse, det har inte gått sådär superbra. I de butiker jag var inne i under hufvudstadshelgen så stod de inte att finna någonstans, på internet fann jag bara pyttestorlekar eller megasbåtar - inget bra!
Men nu, för bara några minuter sen fann jag dem på ett väldigt självklart ställe, ungeför som om de funnits framför näsan på mig hela tiden. På Junkyard fanns de, i perfekt storlek, lite dyrare men det får det vara värt, jag som letat så! Nu är de hemklickade och landar hos mig om några dagar. Yippie, vilken toppenstart på en jobbfredag!
Nu är det träningsdags.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Äntligen hitta du dem!!



Svar på din kommentar; Ja, på Lagerhaus! De kosta 49:-/st :)

2012-03-17 @ 17:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0