Surdegspremiär - tredje dagen

Det är dag tre och halva tiden har gått, om två dagar ska jag provsmaka! Vad det gäller degens nuvarande kondition så är det intet nytt, den ser ut som den gjorde igår. Imorgon kväll ska den dock matas...


Dä ä lörda idá och dä gör mäjj jätteglá... - En liten bit ur låten "Te dans mä karlstatöserna av Sven-Ingvars" och jag känner mig jättesugen på dans. Lördagsdans!
Det blir ingen lördagsdans, för jag ska jobbelijobba. Så kan det va och det är helt okej, det är väl vårsolen som tar fram lite dansanta känslor antar jag.
Jag har i alla fall varit lite duktig med styrketräning och ordentlig stretching idag, sedan tog jag äntligen tag i allt pappers och kartong skräp som jag samlat på mig. Bort till återvinningsstationen och gjorde mig av med alltihopa - skönt!
Lite lördagsmys hade jag precis med mig själv, tortillas mumsades med mängder av guacemole på! Nu ska jag fortsätta med att måla tånaglarna och längta efter söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0