Söndag

Gårdagen blev en lugn dag med lite löpträning och sedan en promenad på stan tillsammans med Johanna. Det fick bli en fika på Kalle på spången (där fikabrödet gjorde mig väldigt besviken) innan vi hyrde oss film och styrde kosan ut mot landet. Vi mös med tapas, godis och film innan jag bäddade ned mig i soffan.
Idag är det söndag och den har jag spenderat med mig själv, städat, plockat och kört skräp till återbruket. Ett pass Indoor Walking fick mig att svettas riktigt rejält och nu har jag fyllt på magen med tonfisk- och pastasallad. Hjärna och kropp är rätt slut, efter en jobbvecka och hela 6 träningspass, och det enda jag ska göra med resten av kvällen är att pyssla lite och krypa upp i soffan med söndagsfilm och en kopp te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0