I rusande takt!

Dagen flög fram och förbi, startade med en liten suck när jag kikade ut genom fönstret och fick se hur marken var täckt av vitt puder, på vårdagjämningen och allt! Sucken utbyttes snabbt emot ett leende när den supersmarriga frukosten landat i magen och jag kollade mailen - mina sjokolade Converse hade kommit, bara att hämta ut och njuta. Personalmöte och fritidsklubb fyllde arbetsdagen och när klockan slog 17 hämtade jag ut mina skor och köpte med mig ägg. Mättade snabbt magen och styrde sedan kosan mot stan en snabbis, redan klockan 19 stod jag på Friskis och avverkade ett skönt löparpass. Spanade på folk och lyssnade på god musik - löpning är bra för huvudet alltså, 40min där tankarna flyter som de vill samtidigt som de inte på något sätt tar över, någon slags harmoni kanske. Lite bålträning och skön stretch fick avsluta dagens träningspass.
Imorgon blir det långpass, 09.00 - 22.00, sedan lär jag packa och sova, på torsdag efter jobbet styr jag Batmobilen raka vägen hem till de Värmländska skogarna till familj och vänner. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0