Tuesday...

...a good day!
Igår fick jag en liten fråga av chefen, idag satt jag på kontoret och pratade mitt framtida jobb. Fram tills igår var jag beredd på att gå ned lite i tid på mitt vikariat, då hon jag "mammavickar" ska komma tillbaka och jobba lite kvällar, från och med första mars. Nu är första mars det datum som blir starten på min första "tills vidareanställning", alltså en fast anställning. Det känns skönt att få bekräftat att jag skött mig och attt de vill ha mig kvar, fantastiskt fint. Samtidigt som det är lite skrämmande på något sätt... Jag som funderat fram och tillbaka över eventuell flytt någon annanstans efter sommaren. Nu blir det inte så och det känns bra, just idag trivs jag och det är bara att tuta och köra och se till att leva livet.
Nu är det bara två jobbdagar kvar tills jag sätter mig på tåget ner till Göteborg för en fantastisk helg tillsammans med Therese! Åh, vad jag ser fram emot detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0