Söndagsmys

Idag bjöd jag på fika, kokostoppar med sjokolade på serverades tillsammans med kaffe och färsk ananas.
De två fikagästerna bjöds även stryk i Qubespelet Allsång och när vi senare blev hungriga på mat spatserade vi bort till Hemdal´s pizzeria och åt oss övermätta på deras fantastiskt stora pizzor. (Inte för inte deras slogan lyder: "Hemdal´s Västerås Mäktigaste Pizza" .)

Jag är väldigt trött idag känner jag och medans tvättmaskinen tar hand om smutstvätten funderar jag på att bara slappa i soffan resten av kvällen.
Trevlig söndag på Er.

Kommentarer
Postat av: Sarah

En mycket trevlig eftermiddag! Tackar så himla mycket och länkar till min blogg!

2012-01-22 @ 22:03:39
URL: http://sjennifero.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0