Promenad, funderingar och loppissug.

Efter en god frukost tog jag en timmes promenad ute i det fina vädret med musik i öronen och ishalka under fötterna tog jag mig igenom ännu en upptäcksfärd i närområdet. Det finns en hel del speciella, vackra och en del konstiga hus att kika på runt omkring i Västerås, så det brukar jag roa mig med.
Det snurrar en massa tankar i mitt lilla huvud just nu, vad vill jag med livet? Vart vill jag ta vägen? Vart hör jag hemma? När jag tar mig ut på mina upptäcksfärder känns livet alltid lite lättare efteråt, motionen och urrensningen ur hjärnan gör mig gott, både i kropp och själ.
Jag längtar efter att gå på loppis, det var ett bra tag sen men nu kommer suget efter secondhandkläderna och alla charmerande pryttlar smygandes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0