Jobb, utmaningar och kaffe.

Nu när jullovet är över så är jobbschemat tillbaka i sin vanliga lunk och det ska bli skönt med personalmöte imorgon, första mötet på flera veckor! Det var mycket barn på klubben ett tag idag, de dundrade in till "mellis" och de dundrade ut lika snabbt någon timma senare. Startade upp veckans pyssel som är smycken, fyra tappra skapare pysslade på och skapade armband, halsband och örhängen.
Det var helt okej med ungdomar på gården nu ikväll, måndagar brukar inte vara några toppen dagar men idag var det trivsamt.
Efter en smarrig grötfrukost imorse så slängde jag på mig ullunerstället och träningsskorna, stoppade musiken i öronen och tog mig en promenad i det vackra vädret. Solen sken och temperaturen låg på -8, fantastiskt uppfriskande. Som så många gånger förr så är det dags att ta tag i mig själv, inget onödigt godisätande på vardagarna och mer rörelse. Det är precis vad jag behöver just nu, fysiskt och psykiskt. Imorgon väntar först jobb och sen blir det middag och bio med Johanna, vi ska se Simon och ekarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0