Fredagsmys, bullar, loppisfynd och blues

Helgen som nyss passerat spenderades "hemhemma" i Säffle tillsammans med la familia och underbara vänner. Det var verkligen en toppenhelg som bjöd på allt från fantastiska hembakta bullar till live blues. Fredagen innehöll tacos, film och tre fantastiska vänner + en liten vän som ännu inte kommit till världen. På lördagen tog jag och min moster oss en tur till Erikshjälpen och jag fyndade lite smått och gott, för endast 196:- fick jag med mig en senapsgul kjol, en skjorta, ett skärp, en gammal hörntvättkorg, en ring, en potatisstöt,en spegel, en Stenmarkmössa och en potatissticka. Fynd, fynd och fynd!
Av moster fick jag en fantastiskt fin och mysig blå ullfillt som värmer fint i min kalla lägenhet.
Mamma gav mig de här fina borden som går att putta ihop när man behöver mer utrymme - perfekt!
Lördagen fortsatte med hembakta bullar hos en vän, det var hemskt trevligt och det var alldeles för långe sen vi sågs, tiden bara flög iväg och vips så var det dags för middag på restaurang Tuppen med pappa, där spelades det livemusik och timmarna rullade snabbt förbi bland bluesen.
Söndagen var stillsam hemma i soffa med familjen och imorse styrde jag lila bilen mot Västerås och jobb igen. Där väntade en överraskande nyhet som jag kanske berättar lite mer om imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0