Finafisken och planer.

Efter jobbet var det dags för matinhandling, äta bör man... Gott helst! Åt gott var precis det jag gjorde ikväll, superenkelt och mumsfilibabba blev det av lax i ugn med festaost- och pestokräm, ris och avocado, toppat med lite ruccola. Goda matlådor att ta med till jobbet imorgon.
Mitt vänsteröra är nu varmt efter trevliga samtal med underbara damer. Planer har smidits och kalendern börjar fyllas upp med äventyr och utflykter - detta blir bra!
Nu är det hög tid för mig att krypa ned under täcker och kika lite på dumburken innan jag somnar, imorgon väntar långpass och då behövs det både sömn och promenad för att få energin att räcka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0