Det bidde inget Stockholm, det bidde Säffle

I fredags dök den nedrans förkylningen upp och den verkar tro att den ska få bo i min kropp ett tag. Den ödelade mina nyårsplaner i Stockholm med bästa kusinen, ville inte smitta ned henne när hon sk atill Paris men jag orkade i alla fall ta mig hem till min älskade familj. Mammor är bra dom, hem till dem får man alltid komma, även fast även de ska ut på äventyr om ett tag. Ett väldigt lugnt nyårsfirande på hemmaplan med mor och far, god mat och ett glas underbar champagne (Även om varker näsa eller smaklökar var på topp)! Det blev helt enkelt ett underbart nyårsfirande för en täppt och hostande 24 åring.
Imorgon planerar jag att gå till jobbet, trots att mitt ansikte och tänder värker av att mina bihålor är förkylningsäckliga. Jag vill bli frisk nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0