Yes!

Efter att ha lyckats att hålla fast vid att inte äta en massa onödigt under veckorna (godis,läsk och kakor i mängder) samt tagit mig ut på ordentliga promenader och pysslat med lite hemmaträning, så var det idag dags för det första gympasset. Jag var nere på Friskis & Svettis redan förra veckan och hämtade en lapp för autogirobetalning men nu var jag äntligen där och svettades lite. Kändes fräscht och bra, dock lite kallt i lokalen och jag tycker verkligen om värme.
På fredag ska jag dit igen och sen gäller det bara att hålla i gymmandet samt testa lite olika gruppträningar.
Om lite mer än fyra månader (30e juni)ska jag nämligen vara med i ett mini triathlon som en arbetskollega till mig pushat in mig i. Simning 0,5km, cykling 10km och löpning 3,3km gäller det att ta sig igenom. -Bra med ett mål och en fin motivation när man ligger och tvekar under det varma täcket på mornarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0