Vik hädan...

...din sabla förkylning!
För första gången på en vecka sov jag åtta timmar, jätteskönt! Dock var den nedrans förkylningen kvar och satt där som ett hån och gav mig en dålig smak i munnen. Inte ens frukosten fick bort förkylningssmaken.
Klockan nio ställde jag mig för att baka, en kladdkaka och en seg chokladkaka, inför tjejkvällen som väntade på jobbet. Drog ett litet väss med dammsugaren och sen bar det av till affären för att köpa frysta hallon, bubbelvatten och lite smått och gott inför morgondagens öppethus på fritidsklubben där jag jobbar.
Kvällens tjejkväll på fritidsgården kändes lyckad, de som kom verkade ha trevligt, de mumsade kaka, kramades i kramzonen, pratade kärlek och sex samt provade att trä kondomer på tränisar. Det fnissades en hel del och de stannade ända tills vi fick kasta ut dem vid stägning. Kul då vi vanligtvis inte har så mycket tjejbesökare under veckodagarna annars!
Nu är det sovdags, imorgon blir det en lite längre jobbdag då vi har öppethus på fritidsklubben och barnen får visa upp filmer de skapat, foton de tagit, kollage, målningar och bjuda på det de bakat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0