Sunnyday!

(Fiberberikad havregrynsgröt, 1banan, keso, mängder med kanel, lite riven kokos och en dash melk)
Vaknar med lite ont i halsen och lite snuvig näsa - vad fasiken är detta? Är det tacken för att man precis kommit igång med livet igen efter förra omgången med superförkylning? Det var bara att dundra på med c-vitamin och mumsig gröt.
Sömn är inget som jag fått överdrivet mycket av i helgen eller i veckan som gått, även idag så vaknade jag strax efter åtta. Varför? Jag som inte ens ställt klockan.
Egentligen borde jag nog bara ta mig en promenad i solen och sen krypa ned under täcket igen, men här väntas först en tur med två goda vänner på loppis och sedan ska jag styra kosan ut till en annan vän för filmmys. Jag ska orka och jag ska inte somna under filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0