Sparkade mig själv och förkylningen i rumpan!

Det var en arg promenad ner till friskis idag, jag var sur, trött, ledsen och snorig... Tog mig i alla fall dit och när jag stoppat musiken i öronen försvann surheten, tröttheten och ledsamheten och istället blev jag förbannad och det gav mig energi och styrka som bara den. 50min senare är jag på väg till omklädningsrummet och kommer på mig själv att dansa fram till musiken i hörlurarna. Från sur och trött, genom det förbannade, landade jag i energi och ett leende.. Gott!
På vägen hem blev det mathandling och det var väl dags för mig att kolla upp kvarg. Har lite svårt för surheten i en del mjölkprodukter... det ger mig kväljningar. Men detta går ju krydda till när man blandat det med tonfisken!
Köpte med mig allt möjligt gott, snackpaprika bland annat. Visste ni att paprika innehåller jättemycket c-vitamin? Tror, om jag inte minns fel, att papriken innehåller mer c-vitamin än tex. apelsinen!
Mumseluring!
Time 2 work...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0