Sova är överskattat...

...eller inte, jag vill sova mer!
Efter träningen och ett långt pass på jobbet igår trodde jag att jag skulle få lov att sova en stund. Eftersom jag jobbade till 00.30 och inte somnade förrän 01.30 så ställde jag klockan på nio.
Tjii fick jag! 07.30 vaknade jag första gången och kämpade i en halvtimme med att somna om, sen var det bara att ge upp och låta magen få sitt med gröt med blåbär, keso och lite mjölk. Klockan tio stod jag på gymmet och körde ett fint konditionspass, blev lite förvånad över att jag faktiskt orkade med såpass mycket eftersom jag inte direkt hållit igång + att sömnbristen borde spelat in.
Nu är jag i alla fall helt slut men försöker ladda om för att ta mig till min arbetskollega vid 15tiden, hon håller öppethus för att hon fyllt 40 och köpt ett nytt hus. Ska bli kul! Efter det blir det till att åka vidare på jobb, 17.00-00.30 är dagens pass. Får erkänna att just nu, just nu längtar jag en del till söndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0