Pillijoxar

Ledig torsdagskväll, efter en god improviserad omelett med bacon, keso, purjolök och tomat så fick jag lust att måla lite naglar. Blev ett försök på leopardmönstrade naglar. De blev okej och får sitta kvar ett tag.
Imorgon bär det av till gymmet igen och sen blir det ett långpass på jobbet. 13.00 - 00.30 är det jobb, jobb och lite mer jobb som gäller, det känns bra och imorgon ska jag baka bröd med klubbenbarna och sedan har jag förberett ett litet musikquizz till ungdomarna.
På lördag... på lördag morgon kanske jag tar mig en sväng hemåt värmlandsskogen... Kanske om vädret tillåter. Jag längtar så väldigt efter min familj, vänner + att en god vän till mig ska gå sin första Muay Thai match.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0