Måndag

Vänner, goda, mysiga, värmespridande, energigivande vänner. De 45timmarna som spenderades i Säffle flög förbi alldeles för fort, att det alltid ska vara så! Tre fantastiska damer träffade jag bara en välldans kort stund under lördagen. En annan god vän i två alldeles för korta timmar, hade jag haft mer tid så skulle jag gärna suttit kvar i soffan med en filt, lyssnat på musik och samtalat natten lång men det hade jag inte ro i kroppen till då jag samtidigt hade ett behov av att sitta i soffan hemma med bror och pappa. Kunde jag inte få tag i en sådan där klocka som Hermione har i en av Harry Potter filmerna? Så kunde jag dra tillbaka tiden och befinna mig på olika platser samtidigt fast paralellt på något sätt???
Idag skulle jag och pappa ha tränat tidigt imorse innan jag åkte men när klockan ringde 06.45 så lyssnade jag om jag hörde att han gått upp, det hade han inte så då valde jag att ställa om klockan en timme senare. Välbehövligt och skönt, då jag för första gången på nästan tre veckor sov över sex timmar!
Min vänstra känga är nu limmad för andra gången, den högra har börjat släppa... men jag tycker om de där skorna och jag vägrar att göra mig utav med dom redan. Kanske ska jag lämna dem till skodoktorn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0