Klapp på axeln till mig...

-7 ute och träden är alldeles frostiga, varenda lite gren ser ut att vara sprejjad med vit färg. Februarisolen försöker tränga igenom moln och det vita dis som ligger runt Västeråsstad som bomull...
Efter grötfrukost i sängen var det dags för gympass nummer två den här veckan. Det var fantastiskt skönt och gav mig en hel skopa med energi inför fredagens långa jobbpass.
Igår pratade jag med en vän och blev otroligt peppad när jag fick se vad träningen och slit har skapat, han är oerhört motiverad och jag är sjukt imponerad! Jag har ju även en lite "Iron Man" tävling i juni att peppas och motiveras av, ett mini triathlon.
Nu har jag precis gluffsat i mig gårdagens pasta carbonara, toppade med lite keso och knäckte ett ägg rätt över tallriken för att få den lite mer kletig och matig. Mumsfillibabba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0