Igår ja...

Igår hade jag en jättefin dag på jobb.
Vi hade öppethus på kluben och ca.30 föräldrar och några syskon hittade tills oss för en kik på det barnen skapat, övat på och fixat med i några veckor.
Det var full fart hela dagen och vips så hade jag jobbat klart. Efter jobb vankades det kvällsfika med Malin, jag bjöd på nybakade scones och kaffe. Väldigt trivsam kväll!
Sov inte alls bra inatt, som vanligt de senaste veckorna. Vaknade några gånger av att båda mina armar somnat, ända från axlarna och ned till fingertopparna, samtidigt som förkylningen hänger i och gör mig hängig och omotiverad. Väldigt slitsamt!
Just nu försöker jag hitta motivationen till att ta mig till gymmet, den vill inte infinna sig, förkylningen och mitt trötta huvvud vill sitta kvar i soffan och inte göra något.
Detta fina kakfat hade Malin med sig till mig igår, tackaaarrr!

Kommentarer
Postat av: Malin

MÄH! Vars är kakorna?????

2012-02-15 @ 18:41:35
Postat av: ida

hehe, de ligger i fint förvar i frysen! men det var ju så fint i sig själv!

2012-02-15 @ 22:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0