Arrghhh!

Usch alltså,vaknade som vanligt alldeles för tidigt. 06.30 slog jag upp ögonen dock lyckades jag somna om efter cirka 15min och sov fram till 07.55 då klockan ringde. En väldigt, väldigt trött värmlandstjej som vaknat på helt fel sida. Uff, sur, arg, ledsen... Jag vet ju vad detta beror på, i snart tre veckor har någonting berövat mig på min skönhetssömn, ungefär sex timmar per natt och ibland mindre, det sätter spår och igår kväll när jag tittade mig i spegeln var det ingen hit.
Blev försenad till träningen, 09.23 satt jag vid roddmaskinen för uppvärmning. Jag var arg, arg pch ledsen genom nästan hela träningspasset och kände mig som en idiot gentemot min arbetskollega som jag var där för att träna med.
Nu ligger ett långt jobbpass framför mig och jag riktigt fasar inför morgondagen. Ska jag få sova de timmar jag behöver? Nja, troligtvis inte... Kommer jag se ut som ett ras? Antagligen!
Detta beskriver fint mina känslor idag... (Argebiggen finns att finna i Vigelandsparken i Oslo)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0