Time for some change!

 
 
Sensommaren är här och snart hösten. I höst blir det spänning att se fram emot, flytt til Göteborg tillsammans med en av de bästa; Therese. 
Jag har alltså sagt upp mig från min tjänst här i Västerås men jobbar kvar till slutet av oktober. Känns lite konstigt att efter 1år tillsammans med klubbenbarnen, ungdomar och arbetskollegor nu ska lämna. Jag berättade för barnen igår på jobbet, kändes tungt och jag kommer att sakna dem väldigt mycket! 
Nu är det min tur att kasta mig ut, prova på något nytt och helt enkelt leva livet tillsammans med den fantastiska vännen som kompanjon, nu kör vi!!
 
Så, är det någon som har lite jobbkontakter i Göteborg så är det bara hojta till!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0