Vegetarisk böngryta

När jag körde hem ifrån jobbet i eftermiddags så sken solen och bilen visade att det var 14grader ute. Perfekt löpväder! Åh, vad jag så gärna ville vara frisk och ta mig en milrunda... Men frisk var jag ju inte. Jag var riktigt träningssugen och tänkte i alla fall unna mig en sväng på gymmet, en liten lugn sväng. När jag väl klev in på gymmet var jag superpeppad och råkade köra på som bara den. Svetten lackade och musklerna var pigga men inte resten av kroppen på något konstigt vis. När jag kom hem och lugnat ned mig började jag med maten och kände då att jag kanske borde vilat från gymmet en dag till. Det lär märkas imorgon om det var idioti att gymma eller bra.
-Hoppas på det senaste!
Jag lagade i alla fall en super mumsig vegansk/vegetariansk gryta till middag, så himla gott! Stora vita bönor, svarta bönor, kidneybönor, paprika, krossade tomater, majs, vitlök, lök och massvis med mumsiga kryddor. Detta serverades med lite basmatiris - mumseluringen! och matlåda i flera dagar blev det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0