Toppen!

Lördag och söndag bjöd på två fantastiska dagar och kvällar. Efter en mysfrukost snörade jag på mig löparskorna och begav mig ut till Björnön och tillbaka, när jag tagit mig 6,5km sa förkylningen ifrån och jag fick avbryta min löprunda och ta mig hem genom att varva powerwalk och jogg. Det kändes segt men inte oväntat...
Lördagskvällen bjöd på en dansant utgång med trevliga tjejer, mycket fina hårkomentarer och jag somnade nöjd med trötta fötter.
Söndagsmorgonen kom med sol och värme, jag passade på att avnjuta solen och vårstädade på min minimala uteplats. En skön promenad ner till Lillåudden med Sarah och fika hos Louise blev söndagens eftermiddagsnöje och jag rundade tillsammans med Sarah av kvällen med biomys. The Hungergames på Västerås nya superfina biograf där helt plötsligt Lenny Kravitz dyker upp på bioskärmen, jag hade glömt att han var med, och jag tappade andan en sväng - min favorit! Min favorit som jag dessutom ska få se live i juni! <3 <3 iiiiiiiih! Fjärilar i magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0