Påskhelgen som smet iväg...

...var lite stressig, skön, mysig, glad, matig, äggig, musikfylld och alldeles jättebra!
Som vanligt hann jag inte med hälften av det jag hade velat, en del goda vänner missade jag helt tyvärr!
I onsdags eftermiddag så styrde jag kosan mot Säffle, redan på torsdagen var vi på g upp till Sälen efter en sväng på gymmet med en vän. Väl uppe i Sälen blev det Experium och deras Sauna Värld, en god middag på Majkens Sylta och sedan slog jag rätt snabbt igen ögonen på hotellrummet. Fredagen startade med hotellfrukost och sedan begav vi oss ut i backen för några åk. Kvällen bjöd på Långfredassupé i Vinterträdgården på Högfjällshotellet. Bra musik, bra mat och kvällen/natten avslutades i Pianobaren. På lördagkväll var vi hemma i Säffle igen, en idé om utgång lades snart åt sidan och ersattes av kortspel och varm choklad. Så kom söndagen och min farfar, Gittan och faster kom på middag, kvällen spenderades med en god film och en vän. Vips! Så vart det måndag, brunch med familjen och sedan byttes det till sommardäck.
Tjoflöjt!!! Så hade heeeela påsken susat förbi och Batmobilen och jag fick sällskap av KusinVitamin tillbaka Västerås.
Kusinen tog tåget mot hufvudstade och helt plötsligt blev det väldigt ensamt, ensamt kan både vara skönt och tråkigt på en gång... Så jag gjorde mumsig kvällsmat, rött te, valnötsbröd med ägg och en härlig tallrik med naturell lättyoughurt, linfröolja, blandade nötter och fröer, banan, äpple och lite färska jordgubbar fick förgylla måndagskvällen.
Nu väntar fyra dagar med jobb och träning, på lördag bär det av till Karlskoga för klassåterträff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0