Helgen

Helgen flög som vanligt förbi och KusinVitamin var här och satte guldkant på den. Vi kikade runt i stan, fikade i gamla stan, spanande in torget som var belamrat med olika ätbara saker från all världens hörn. Pannkakor, fudge, olika grillrätter, ostar och korvar. Inte något köpte vi eller smakade på eftersom vi precis ätit Sushi till lunch. Tur kanske!
Mumsiga låånga frukostar, god mat och lugn har kantat vår helg och det var välldans skönt! När nu kusinen åkte igår så blev det ensamt och min förkylning bröt ut, fasiken, det har jag ju inte tid med. Nu ska jag kanske gå till gymmet, eller så kanske jag ska dra på mig kläderna och ta en promenad för att låte kroppen vila en dag till, så kanske förkylningen försvinner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0