God morgon lördag

Var hemma 00.40 inatt efter jobb. Jag anade att det skulle bli för lite sömn, och mycket riktigt... Strax efter sju tiden imorse slog jag upp ögonen, magen gjorde ont efter de mycket god men ej "så bra för magen" kanelbullarna. Älskar verkligen kanelbullar och jag tryckte i mig två stycken igår, trots att någon liten stackare i mitt huvud försökte stå emot. Så då bråkar magen lite med mig idag, så är det alltid efter att jag ätit sådant som jag borde unvika. Hungrig var jag också men jag tvingade mig att ligga kvar och halvslumra i en timme, sedan fyllde jag på med mumsig frukost bestående av nötblandning, äpple, banan, linfröolja och och naturell yoghurt. Nu laddar jag inför en liten promenad/jogg, kaffe behövs för att genomföra dagens lilla träningspass - det vill jag lova!
Om några timmar jag bege mig mot Karlskoga, återträff med fritidsledarutbildningen står på dagens schema. Det kommer bli väldigt kul att träffa alla de som kommer, den enda som jag träffar kontinuerligt är min vän Sarah, så detta ser jag fram emot!
- Yes it is!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0