April - redan?

Det är den andra april idag, dagarna rusar på och ibland känns det nästan som om man ska trilla av i nästa kurva. Just nu känns det som om det är ganska mycket som händer, både på jobb och på fritiden. Nu är det två intensiva dagar på jobb kvar innan jag omfamnar påskledigheten. Imorgon är det fullt ös medvetslös med en massa barn, det är kommungemensamt arr. på g, sport-och skapandedag. En prova-på-dag som kommer innehålla spökboll, disco, skapande, judo, bågskytte med mera. Jag ska koka ändlöst med korv till barnens mellis, kycklingkorv, vegetarisk korv och vanlig korv. Sen får jag se till att kaffe finns så att alla ledare håller sig lugna också! =)
På onsdag åker vi med gården till Gustavsvik i Örebro, bada bada hela dagen. Antar att jag kommer vara ordentligt sliten när jag sedan styr batmobilen hem mot Värmland. En snabb mellanlandning väntar hemma i Säffle innan det är dags att bege sig mot Sälen. Påskgalan väntar, musik, god mat och kanske ett besök på Sauna Världen. Har man riktigt tur är det fint väder och åkbara backar.
Det känns riktigt gott att jag är ordentligt igång med min träning, 4-6 pass i veckan brukar jag få till. Skönt! Den här veckan kanske det blir något mindre med tanke på allt som händer, tursamt för mig så blir det ingen stillasittande i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0