Och så kom måndagen

Sov riktigt bra inatt efter att jag och Björn satt upp gips i kökstaket igår kväll. Det blev inte frukost förrän vid tio och efter ett efterlängtat samtal med en god vän så snörade jag på mig löparskorna, stoppade musiken i öronen och sprang.
Turen gick väl sådär idag om jag ska vara ärlig, det blev "bara" tunga 7km. Inte alls samma flyt som förra veckan men jag gjorde det iaf!

I förmiddags ringde jag även upp hyresvärden och tackade ja till lägenheten som jag skrivit om i tidigare inlägg. Han skulle höra av sig imorgon igen så vi kunde bestämma inflyttningsdatum och lite annat. Mitt huvud började med en gång att snurra, planera och fundera kring hur jag ska ha det. På lördag ska jag styra kosan mot Säffle och plocka ihop lite småsaker att ta med.
Jag ska även vara med på den Loppis som anordnas på Medis i helgen. Kom och fynda hos mig! Jag kommer bla. ha porslin, kläder och smycken.
När: Lördag 17/9 kl.10.00-14.00
Plats: Medborgarhuset i Säffle

Idag börjar jag jobba kl.18.00 och göra bara fyra timmar. Lite segt att ha så lite timmar tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Åhh, vad roligt att höra om lägenheten! Hoppas det blir jättebra :)

2011-09-12 @ 21:20:01
URL: http://sjennifero.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0