Bad hairday!

När man har den frisyr jag har, liknande sångfågeln September, med rakat på sidorna och längre upptill så krävs det underhåll. Det har nu gått ca.6veckor sen jag sist var hos frisören... Det syns! Ibland kan jag verkligen ångra att jag inte lät håret fortsätta växa förra hösten... det var i princip axellångt och vid den här tiden hade det säkert varit toffsvänligt.
När min nuvarande frisyr är nyklippt och nyblekt så känner jag mig superfräsch, för det är en kul frisyr som är snygg och som jag själv anser mig passa i.
Ja, det gäller bara att hitta en bra frisör här i Västerås som kan fräscha till mig igen.

Tur att det snart är dags för jobb, 13-22, toppen det för humör och plånbok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0