Vilken röra...

...Sen i måndags har jag kastat, torkat, trasslat ut, sorterat och omstrukturerat i pysselrummet på jobbet. Puuh! Det var en hel del bröte men samtidigt tycker jag det är hemskt kul och så lär jag mig vad som finns att tillgå inför framtidens pysselstunder med barnen. Pyssla kan va något av det bästa jag vet, att göra om en spegelram, scrappa ihop ett personligt födelsedagskort eller att göra något så enkelt som att lägga en pärlplatta. Idag kom i alla fall ljusningen i kaoset och imorgon hoppas jag bli någorlunda klar, så att jag kan öppna upp rummet för barnen igen på måndag. Snart närmar det sig Halloween och då ska det bannemig finnas lite nytt roligt pyssel att skapa med! Apropå fixa och städa, idag städade jag även ut mitt skafferi, jag har lite planer för det som jag hoppas godkänns av min hyresvärd... =) Ikväll när jag kom hem så hade min hyresvärd satt upp min brandvarnare åt mig, jag köpte den för några dagar sen men jag har ännu ingen skruvdragare, så jag bad om lite hjälp. En brandvarnare kostar runt 100:- och är en billig livförsäkring. Se till att ha en hemma och har du redan en, kolla så att den fungerar! Extra viktigt att investera i en nu när man gärna tänder levandeljus för att mysa till de mörka höstkvällarna, snart är det även advent... - Ja, ni förstår... Skaffa en brandvarnare! Imorgonkväll blir det garanterat levandeljus, då kommer nämligen Therese och kanske även Kusinvitamin på besök. <3

Kommentarer
Postat av: mello

Mys ordentligt ikväll!!! =) puss

2011-10-13 @ 09:49:13
Postat av: Erica

Har du valt kökstapeten själv? Den var väldigt "Ida" iallafall:) ser fram emot att se lägenheten i sin helhet snart. Hoppas du trivs i Västerås och att du har det bra på nya jobbet! Kram

2011-10-14 @ 21:41:46
URL: http://ickacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0