Video killed the radio star...

...och det var väl i princip det som hände idag när jag kopplade in Tv´n. Efter flera dagar med radio och en kass dator som sällskap så har jag nu min bäste vän televisionen som kan underhålla mig under mina lediga timmar. Efter jobb idag var jag trött och frusen men efter en kopp te och smarrig macka så ryckte jag upp mig och invigde tvättmaskinen. Nu är det dags att tända upp mina lyktor och krypa in under filten. Imorgon är det fredag, det innebär inte att jag tar helg utan kör på ett långpass och följer upp med det sista badvaktsjobbet på lördag. På söndag då tänker jag åka till Ikea och prova ut soffa. Eller soffa och soffa, en schäslong med en ensits till. Kanske, kanske ska jag även kolla efter en ny dator, för det behövs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0