Sun(ny)day?

Efter några dagar med sol och värme så verkar det va dags för regn igen. Dålig timing, för idag ska jag ju flytta möbler. Idag ska jag ÄNTLIGEN få flytta in i min lägenhet! Inte för att jag på något sätt inte trivs här hos Björn och Johanna, tvärtom! Jag kommer säkert sakna att bo tillsammans med dem. Det blir ett ÄNTLIGEN eftersom det strulade så med den först tänkta lägenheten.
Runt ett tiden kommer min underbara familj med mina grejer, nu ligger det ett förbaskat regndis över Västerås och det gillar jag inte!
Sen funderar jag över varför jag inte sover nu? Det blev en sen kväll eftersom jag jobbade till 00.30, så jag borde sova men är som ett barn på julafton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0