Städa, städa varje fredag också varje jul...

...också varje jul, det tycker jag är kul.
Började dagen med att bråka med symaskinen på jobbet, symaskinen vann... Det var meningen att jag skulle sytt färdigt förklädena som barnen ska ha på våra fredagsbak men men. Sedan skapade jag och barnen halloweenlyktor och jag fick mig två omgångar Kalaha innan jobbdagen var slut och jag styrde kosan mot Maxi. Alla, alla verkade handla idag och jag hade inget val eftersom jag prompt skulle ha mig en skurmopp och annat nyttigt. Så de resterande timmarna av dygnet har jag spenderat på att laga mat och städa. Nu är hemmet redo för både bror och leveransen från Ikea imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0