Söndag <3

Härliga, soliga, höstiga och lediga söndag! Efter 6 dagars jobb var det riktigt gott att slå upp ögonen imorse och inse att jag faktiskt är ledig idag. Inatt vaknade jag dock av täppt näsa men det verkar ha försvunnit nu, förutom att jag känner mig seg och har lite ont i kroppen. Det släpper, för det har jag bestämt! Igår efter jobbet så åkte begav jag mig på presentjakt, båda kusinerna och bror fyller år och till helgen ska vi ha gemensamt kalas. Gårdagskvällen spenderades med att pyssla till present förpackningarna och sen stirrade jag in i dumburken någon timma eller två innan jag somnade lite efter midnatt. Nu inväntar jag Björn, vi ska bege oss ut till Erikslund för ett besök på bl.a Ikea, där ska jag bestämma vilken soffa jag ska ha. Bra att ha smakråd med sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0