Sleeping time...

Brors buss gick i förmiddags och när han åkt fick jag en stor klump i magen, en sådan där klump som är full av ensamhet, ångest och ledsamhet. Denna klump ger även symptom, på så sätt att den påverkar tårkanalen. Det var riktigt skönt att få putsa lite speglar och fönster samtidigt som Thoose Dancing Days spelades högt. Jobbet hjälpte också en hel del, var med barnen på en omgång Capture the flag och senare när gården öppnat så blev det biljardturnering. Jag blev tvåa. Imorgon ska jag tillsammans med klubbenbarnen karva pumpor och skapa gravstenar till vårt Halloweenfirande. Vi kör veckan efter eftersom både barn och ungdomar har lov nu. På onsdag kommer en bot av Säffle hit, då kommer nämligen Bykunda hit med två minibussar fulla av ungdomar för att vara med på vår spökvandring och sedan övernattning. Nu ska jag läsa lite i min bok om Tina Turner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0