Ska bara...

...sa Alfons Åberg. Jag ser höstsolen utanför fönstret, den riktigt lockar mig ut till en promenad. Mitt huvud är lite förkylningstungt och trots att jag sovit gott så är jag trött. En promenix är precis vad jag behöver, speciellt då jag knappt rört på mig sen jag flyttade in i lägenheten och min kollega åkte in till BB för att välkomna lille Mille. Då gick nämligen jag in på heltid och det rörde till bland mina löpturen kan jag medge. Innan jag promenerar borde jag dock ta ett upprens här, Therese kommer imorgon och eftersom jag jobbar kväll idag och dag imorn så hinner jag inte med att städa om jag inte gör det nu. Tvättmaskinen är i alla fall igång, så nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0