Home Sweet Home

Nu ligger jag nedbäddad i min alldeles egna, underbara säng och jag saknar inte den uppblåsbara, som jag spenderade över 5 veckor på, ett dugg! Jag har bara bott här i mi casa i ett dygn men det känns redan som om jag hör hemma här.
Dagens lediga tid gick åt till att städa och plocka lite. En elgubbe var här och fixade och imorgon ska det fixas med kyl och frys, samt tvättmaskin. Ett av mina fönster behövde en uppiffning av det gröna slaget, så jag gick ned till blomsteraffären som ligger i kvarteret och införskaffade en växt.
Jag riktigt längtar till nästa lön nu, då ska jag bannemejj ta en shoppingtur!
För att ha pengar till shoppingtur så måste man få lön, för att få lön måste man jobba. Sicken tur då att det trillar en en hel del extra tider! Det kommer dock att bli väldigt skönt att gå in på mitt heltidsschema i slutet av månaden, så jag kan planera in annat skoj också!
Nu skickar jag med ett smygkik på lägenheten. Radion, som är ett loppisfynd, passar perfekt in i mitt kök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0