Pluggeri Pluggeraaa!


Studieresan är bestämd...klasströjorna skickade till tryck...6 veckors praktik börjar om mindre än 2 veckor...projektarbetet ligger tungt på axlarna...sommarjobbsansökandet är i full gång...passet till min "yippie-nu-är-det-sommar,nu-ska-vi-njuta-och-jag-är-klar-med-skolan-resa" är fixat.

- Det är helt enkelt den sista vårterminen på min utbildning! Och visst påminner det allt lite om de sista månaderna i gymnasiet, det måste erkännas! Just den där känslan, stress, lycka, framtidsoro, ångest och förväntan i en härlig blandning.

Efter en dag i skolan, projektplugg och jobbsök så tror jag bestämt att det är dags för lite te och läs(lite mer läxor)stund.





Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack men jag är ju frisk idag, förstår inte riktigt vad som hände men det var de.. Förutom konstiga svettningar som jag vakna av mitt i natten, jätteskumt.

2011-03-08 @ 20:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0