Plugg och efterlängtad träning

Efter avslutad skoldag så var det äntligen dags för mig att få komma iväg till gymmet.
Den nedrans förkylningen hänger fortfarande i men jag tänkte träna bort den innan vi åker iväg för Vinterfjällsutbildning på lördag. -Smart va?!
Förra veckan blev det ju bara det där Militaryfitness passet, någon promenix och sen avslutade jag i söndags med en halv mil längdskidor i strålande solsken. Så helt inaktiv kan jag väl inte säga att jag varit kanske...

Gårdagskvällen spenderades med symaskinen och det blev kreativt skapande av sovsäcksöverdrag samt skoöverdrag till vinterfjäll, så när vi idag slutade lite tidigare så var det med glädje jag klev in på gymmet kl.16.00. Benen och rumpa fick sig en rejäl omgång med benböj med stång samt utfall, det slutade i spaghetti legs (visste ni att det även är ett slang för en tjej som ligger runt mycket? Alltså ben som fladdrar överallt? Men killar då? Är de noodle legs då?) och nu blir jag nästan besviken på om det inte finns lite träningsvärk där imorgon och i övermorgon.

Nu riktigt längtar jag efter tandborsten och sedan till att få krypa ned under täcket och läsa lite.



Åh, snart måste man börja packa inför lördagens avresa mot Hemavan och vinterfjäll också, jag tycker det är lite jobbigt att packa... men min jacka har en given plats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0