2a december

Dagens "lucka"
Kikade runt bland gamla bilder och fann den här... Jag kommer verkligen inte på vart bilden är tagen.
Tänkte att jag skulle försöka lägga upp en bild varje dag fram till den 24e, som en slags bild kalender.
Idag är det fredag och det är snart heg för de flesta, inte för mig dock, här ska det jobbas ändå till söndagmorgon kl.00.30. Tur att det idag är bakning med klubbenbarna och att jag har så trevliga arbetskollegor att jobba tillsammans med. Nu ska jag ta atg i mig själv och packa ihop badkläderna, det är dags för veckans andra simpass.

Kommentarer
Postat av: Christina

På vägen till/från stan i Karlskoga, innan man går under gångtunneln? Liknar den vägen om inte annat. :)

Kram på dig!

2011-12-05 @ 22:05:27
Postat av: Ida

aah, det kanske är där ja!! hm... =)

2011-12-05 @ 22:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0