Rörelse

Det blir mycket rörelse på schemat detta år, vilket känns väldigt trevligt.

Tisdagar:
Schemalagd motion för FL1 & FL2
Onsdagar: Livskunskap och självförsvar på skapande i skolan.
Torsdagar: 30 min schemalagd stavgång för FL1 & FL2
Vilken dröm är det inte att ha 3ggr i veckan i skolan där man får röra på sig?

Sen har jag nu tillsammans med Christina hittat ett gym som ligger på ett okej avstånd från skolan och med något humana priser, för mig som fattig student.  Där erbjuds det, förutom just gymmöjligheter, spinning, box och Zumba!! =) (plus lite annat). Och jag håller tummarna för att detta zumbapass är något att ha, att det påminner lite om kursen hemma i Säffle iaf.

Nu är det snart fredag igen och efter denna helg är det dags för Basläger för oss fritidsledare. Ska bli mycket spännande och kul tycker jag, sen ska jag ju få inviga min nya mysiga dunsovsäck!



Men först är fredag och klockan 09.00 är vi 6 personer ur klassen som packar in oss i skolan lilla buss för att åka på matshopping. Vi ska handla mat till läger veckan och eftersom vi är 32st. som ska äta i nästan 5 hela dagar så blir det en del.
Det är iaf den största matlista jag någonsin tagit med mig. Eller vad sägs om 400 skivor ost, 60 bananer + 20 äpplen, 70 dl müsli och 260 skivor lingongrova??? Och det täcker inte ens 5% av allt vi skrivit upp.





Kommentarer
Postat av: Annso

Tack gullet!



Btw, 260 skivor bröd räcker ju bara fram till torsdag frukost, sen ska väl Bengt köpa med 140 mer skivor? ^^

2010-09-02 @ 20:20:48
URL: http://anziii.blogg.se/
Postat av: Ida

=)

2010-09-02 @ 23:17:25
URL: http://idainlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0