Torsdag <3

Redovisningen av mina intervjuer är avklarad, gick inte alls så som jag hoppats. Kändes inte alls bra men gjort är det och den deluppgiften kan strykas. Nu är det hem i helgen och se till att skriva jämförelese, läsa boken Enkäten i praktiken och försöka att umgås lite samtidigt.

Imorgonbitti står det tandläkartid på schemat, en sån där tråkig men bra årskontroll. Jag kan nästan sätta pengar på att de kommer hitta ett hål, de kommer än en gång så fint påpeka att "de där visdomständerna skulle vi behöva plocka ut. Det ser lite trångt ut..." och fortsätter sedan efter mitt bestämda nej; "Det går så lätt så, vi viker bara tandköttet åt sidan och lyfter ut dem..."
Fast de egentligen säger: "De där visdomständerna vill vi gärna på ett plågsamt sätt rycka ut..." här kommer mitt bestämda nej!; "Det kommer ta aslång tid, vi river upp ditt tandkött så att blodet forsar, helst utan bedövning - annars får du betala extra. Sedan tar vi en rostig tång, kallar in all extra personal och sliter och rycker allt vi har, tills det känns som om du kommer svimma. Om de sedan inte lossnar kommer vi hacka loss tänderna med oslipad yxa..."

Sen blir det frisören och lite fräsch färg - mycket trevligare än det första mötet!

Nu är det dags för skola igen... Ha en strålande torsdag!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0