Stickat, färgat, sprungit och städat

Föregående inlägg verkade härstamma från någon uråldrig trollpacka... men min dag har minst sagt varit upp-och-ned hela tiden, fram och tillbaka...

Men nu har det gått snart 2dygn och jag antar att åratal av beroende gör att abstinensen skär igenom kroppen och försätter mig i något slags deprimerat tillstånd. Alltså bygger mitt dåliga humör på att jag tänkte göra ett försök till att sluta snusa...

Jag fick städat både toalett och mitt rum idag, dock tror jag att det aldrig svurits så mycket över den där jägarns vileda moppen förut... Jag tror bestämt att alla omogna ord jag kunde kom ur min mun och jag tror bestämt att jag kunde åkt dit på misshandel av dammsugare om det varit möjligt.

Efter detta väldigt tempramentfylllda städande så snörade jag på mig skorna och begav mig ut i löpspåret en sväng, jag sprang tills det gjorde riktigt ont i bröstet och hostan övermannade mig. Men det lugnade ner humöret.

Efter en dusch och en ansiktsmask drog jag på mig min nya stickade tröja, gav mig själv lite ny färg på naglarna och nu är det mycket bättre =) Otroligt kramsjuk bara!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0