Pluggis, paltkoma och gott humör

Plugga, plugga, plugga...

Idag har jag genomfört tre intervjuer, två över telefon och en face2face. Jag har suttit och lyssnat av inspelningarna och renskrivit in dem i word. Det tog mig lite tid om vi säger så... Nu sitter jag och försöker göra en sammanställning inför morgondagens redovisning samt strukturera upp mig själv så att jag inte gör bort mig.

Mitt uppe i allt så är det vårt internat som ska ha cafékväll idag, det börjar om 10min. och här sitter jag med paltkoma efter maten och försöker få ihop detta lilla intervjuprojekt innan jag somnar. Får kanske svika mina vänner i några minuter för att kunna hinna klart och vara något sånär nöjd. Jag är väl lite petig kanske. Tur att jag inte tog på mig några uppgifter att göra på cafékvällen *puuh!

Idag har solen lyst och skänkt oss ett riktigt fint höstväder, det var jag bara tvungen att matcha med en stickad långtröja och ett glatt diadem. Har hunnit med en stund i solen tillsammens med en klasskamrat och en kaffe. - Mycket gott! Och ett mycket gott humör har följt mig under dagen, mycket koncentration och mycket gjort.

 

Imorgon är det torsdag, det innebär bla. stavgång, bokföring, redovisning och hemresa <3

 

Nu är det slut på pausen, dags att plita ner några rader till, maila och printa ut!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Erica

Ja, tur att man kan shoppa sig glad ibland. fast snusen klarar jag mej utan=)

2010-09-29 @ 21:31:20
URL: http://ickacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0