Lycklig, duktig och glad <3

Forskningsmetodiken rullar på... Fick gjort en intervju per telefon igår kväll. Jag kan väl säga att det verkligen är svårt att överhuvudtaget göra en intervju på ett någorlunda rätt och korrekt vis över telefon.
Uff vad svårt det va!

Planen inför de kommande två intervjuerna som ska göra per tele är att över högtalartelefonen spela in dem. Så att jag slipper sjunga egen pausmusik samt kan vara mer närvarande med den personen jag intervjuar.

Nu är det snart dags för skapandeverksamhet på skolan och just nu känner jag väldigt lite för att ha självförsvar... jag känner för att sticka eller för att sy något, inte känns det alls som om jag vill gå på självförsvar. Får nog gå och ta tjuren vid hornen och be om ett byte.

Efter gårdagens depp och väldigt arga beteende bestämde jag mig för att duktigt börja med nikotinet igen.
Dålig karaktär? - Ja. Kan man säga att jag gav upp? - Ja.  Vek? - Ja.

Att få mig själv att må så dåligt, att låta det gå ut över andra... Det var riktigt jobbigt och jag är ännu inte redo för att sluta. Motivationen finns inte och därför går det inte.
Skulle jag däremot kunna sluta genom att trycka på en knapp och allt var bra så skulle jag självklart göra det! Jag säger inte att det är bra att ha ett nikotinberoende!

Sedan vill jag sända en hyllning till märket Nuxe, för mig funkar det verkligen strålande. Jag har snålat och använt mig av andra produkter under sommaren och det har funkat okej, men nu när stressen kommer och det kallare höstklimatet sveper in över Sverige, så reagerar min hy ordentligt. Men bara sedan igår när jag med bestämda steg gick in i en affär och införskaffade dessa Nuxeprodukter igen så ser jag redan hur huden lugnat ned sig. Det torra blir bättre, de små plitor som dykt upp lite här och var börja gå tillbaka  -huden ser helt enkelt mycket friskare ut över bara en natt.

Kanske är det bara inbillning och tankens kraft, men så länge det känns och ser bättre ut så kör jag på det!



Solen skiner och imorgon får jag åka hem och kramas. - Hur bra är inte det? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0