Jag ogillar det skarpt...

Väldigt onödig tisdag... väldigt onödig tisdag! Just idag kan jag ansluta mig till någon slags klubb där man ogillar saker... jag ogillar just nu skolan, internatet och den jävulusiska sängen man har på det här jägarns skit stället. Jag ogillar skarpt att jag inte får sova, jag ogillar att vara i Karlskoga, jag ogillar allt allt allt! Jag vill inte mer... Och om någon vill diskutera vad som helst, så lovar jag att lägga mig i och vara riktigt elak på köpet! Även fast personen jag diskuterar med inte har någon som helst andledning till att få skit för att jag ogillar saker idag... =(

Ja, jo, jag vet att detta är ett skittöntigt inlägg, men precis så töntig är jag idag och kommer fortsätta med att vara en ogillande person med ett töntigt inlägg...

För idag är en sån dag när man pga, för lite sömn då man vaknat 5-6ggr, inte är en trevlig människa!

Och jag har inga lektioner idag, förutom idrotten, och jag tänker vägra vara med för jag börjar bli mer förkyld igen! Så dagen känns väldigt ovärd överhuvudtaget!

På dagens önskellista: Kidnappa mig och ta mig ifrån djävulshålet! Håll om mig och låt mig sova en stund...

Snälla kidnappa mig??!!




Fantomen hade lätt gett mig ett blåöga med döskalleringen för mitt kassa humör idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0