Från myggen i skogen till bastubad och peeling

Efter fem dagar i skogen med förkylning, kanotvältning, massa ÄP (Äventyrspedagogik) och kvällar vid brasan så var det dags att återvända till verkligeheten.
Jag måste erkänna att trots riktigt bra nätter i min underbara sovsäck så var det riktigt underbart att få sova i en säng igen!

När jag kom hem i fredags så fick jag ett glas nypressad apelsinjuice och två panodil av mor och när sovsäcken var upphängd och kläderna låg i tvätten så var det äntligen dags för en bastu och dusch. Min fantastiska mamma hade tänt upp levande ljus i badrummet och startat bastun åt mig, så det var bara att kleta på ansiktsmasken, ta fram peelingen och njuta av vardagslyxen som ett hem kan innebära. Ett alldeles eget litet minispa <3


Jag har också fått fina presenter av nära och kära, så i eftermiddag ska jag köpa mig ett nytt regnställ för mina födelsedagspengar =)



<3

Hemma spa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0