Saturday

Saturday...
Sitter och funderar lite på vad jag ska hitta på med lördagseftermiddagen/kvällen... hmm?
Jag och mamma startade dagen med färskpressad apelsinjuice och en sväng upp till Erikshjälpen, oj vad mycket skoj det fanns där uppe idag!
Sedan förra året har jag letat...och letat...och letat...OCH LETAT! Och inget fann jag. Idag fann jag det jag sökte; inte en utan två pälsmössor!
Sedan fann jag även en Polaroid kamera från -77 som jag inte bara kunde gå förbi. Jag vet inte om det går att ta bilder med den än, men även om den inte funkar så är den snygg att ha framme!
Ett par skinnhandskar och ett par stickade tumvantar fick också följa med hem + det där snablar fatet som stirrat på mig sen i somras. - Trots sprickan! Och allt detta för pangpriset 210kr. =) Secondhand is the shit!

Titta vad mysig! Tyvärr så fattades blixten.

Nej nu får jag ta tag i mig själv och hitta på något, eller ska jag fortsätta med mitt soffhäng?
What to do...what to do!
<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0